Man kan tro att Ölandsbloggen har tagit sommarlov, men så är det inte. Bara lite öländsk åsiktstorka i skuggan av kriget i Ukraina och den svenska politikens tjafs. I varje fall var det länge sedan det skickades in något debattinlägg. och själv har jag mest varit aktiv i andra medier.

Så tills vidare ska jag allteftersom lägga ut lite axplock från mina inlägg på Facebook, vecka för vecka fr o m 1 juni. Varvat med lite insändare från Ölandsbladet, mest mina egna.

Ha en fortsatt skön sommar trots allt!

Per Lublin


Debattinlägg kan mejlas till 
olandsbloggen@gmail.com (utan prickar)
Vill du se dom senaste inläggen? Klicka på www.olandsbloggen.se
.
SMHI:s väderprognos för Öland - klicka R!

onsdag 11 april 2018

Tåg med härligt gäng

Igårkväll avgick tåget med fulla vagnar! En del åker med för att göra en aktiv insats i kommunpolitiken och vända upp och ned på sånt som är fel och göra skillnad. Och se till att det blir bättre. Andra hänger på bara för att visa sitt stöd. Det behövs. 
Ölandspartiet behöver ta plats på riktigt! Så att saker kommer att hända!
Det är ett härligt gäng som nu börjat sin resa! 
Kommentarer
 Vill du se mina senaste inlägg, klicka HÄR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar