Man kan tro att Ölandsbloggen har tagit sommarlov, men så är det inte. Bara lite öländsk åsiktstorka i skuggan av kriget i Ukraina och den svenska politikens tjafs. I varje fall var det länge sedan det skickades in något debattinlägg. och själv har jag mest varit aktiv i andra medier.

Så tills vidare ska jag allteftersom lägga ut lite axplock från mina inlägg på Facebook, vecka för vecka fr o m 1 juni. Varvat med lite insändare från Ölandsbladet, mest mina egna.

Ha en fortsatt skön sommar trots allt!

Per Lublin


Debattinlägg kan mejlas till 
olandsbloggen@gmail.com (utan prickar)
Vill du se dom senaste inläggen? Klicka på www.olandsbloggen.se
.
SMHI:s väderprognos för Öland - klicka R!

söndag 20 april 2014

Måste be om ursäkt, för det var rena folkfesten på gågatan igår!

Får nog be om ursäkt för vad jag skrev i min ledarartikel igår morse där jag skrev något som kunde liknas vid att sätta töntstämpel på Cityföreningens påskaftonsarrangemang i Borgholm.
Så fel jag hade i mina tankar. Det blev rena rama folkfesten på gågatan igår. Så fullt av folk som det bara kunde bli. Sång och musik både här och där. Glada människor på stan.

Vet bara inte riktigt vem jag ska be om ursäkt... Jo mina läsare! Er måste jag be om ursäkt, ty jag vill ju att ni ska kunna lita på det som jag skriver och på dom verklighetsbeskrivningar som jag försöker förmedla. Förlåt, kära läsare!
Hoppas att jag inte skrämde bort någon igår!  

Vill Du kommentera, klicka här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar